Komunikacja dla biznesu

Proponujemy klientom zintegrowany zestaw produktów, zapewniający pracownikom firmy możliwość komunikacji wewnątrz jak i na zewnątrz swojej organizacji bez względu na wybrane urządzenie.

Unified Communications

KOMUNIKACJA DLA BIZNESU

 

Od wielu lat pomagamy sprostać potrzebom naszych klientom w zakresie komunikacji wewnątrz organizacji jak i w kontakcie ze swoimi klientami. 

Dzisiaj komunikacja nie polega tylko na kontakcie poprzez tradycyjny telefon lub telefon IP ale upowszechniła się technologia pozwalająca na zintegrowanie w czasie rzeczywistym różnych usług komunikacyjnych takich jak: telefon, aplikacja, czat, wideo, sms, e-mail, social media, udostępnianie danych i dokumentów, weryfikacja statusu dostępności. Rozwojowi tego typu komunikacji nazywanej powszechnie Unified Communications (UC) sprzyja rosnąca przepustowość łączy, mobilność urządzeń oraz korzystanie z chmury obliczeniowej. 
 

UC – GDZIEKOLWIEK JESTEŚ, Z CZEGOKOLWIEK KORZYSTASZ

Unified Communications to zintegrowany zestaw narzędzi, zapewniający pracownikom z każdego miejsca (biuro, dom, samochód, samolot, pociąg itp.) możliwość komunikacji bez względu na używane urządzenie. W zależności od wybory i naszej wygody może to być tradycyjny telefon stacjonarny, telefon komórkowy, ale również smartfon, laptop, tablet z odpowiednią aplikacją czy nawet po prostu przeglądarka na swoim komputerze. 

Istotną cecha rozwiązań UC jest to, że wszystkie narzędzia z których pracownik korzysta posiadają ten sam przyjazny interfejs, który pracownik zna i potrafi obsłużyć. 

Unified Communications umożliwia przełączanie z jednego sposobu komunikacji do innego, w ramach tej samej sesji bez utraty połączenia. Użytkownik może rozpocząć komunikację głosową na telefonie stacjonarny a następnie przełączyć się na aplikację mobilną na smartfonie i dodatkowo rozszerzyć połączenie do wideorozmowy wraz z udostepnieniem dokumentu dla innych uczestników.  


UC – BEZPIECZNA KOMUNIKACJA

Ważnym elementem UC jest to, że używane kanały do komunikacji nie są od siebie odseparowane, a użytkownik korzysta z nich w ramach tego samego systemu i środowiska. 
W celu zapewnienia bezpiecznej komunikacji pomiędzy infrastruktura telefoniczna w firmie a środowiskiem, z którego aktualnie korzysta pracownik stosujemy rozwiązania Session Border Controler (SBC). Zastosowanie SBC zapewnia ujednoliconą strukturę komunikacyjną i wspólny plan numeracyjny.  
 

 

      

 

telefonia IP
softphone
e-mail
czat
wideo
sms
social media
bezpieczeństwo komunikacji

Korzyści z usługi

Efektywność
Wzrost efektywności pracy.
Koszty
Obniżenie kosztów działalności firmy.
Wielekanałowość
Wiele kanałów komunikacji.
Szybkość
Szybki kontakt z klientem.
Komfort
Dowolność miejsca pracy.

Powiązane artykuły

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00
Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl
Michał Bukontt
Michał Bukontt
dyrektor wydziału sprzedaży

Doskonała oferta uzupełniająca - nie przegap