Voice Bot - Platforma SprintBot

Platforma SprintBot pozwala na tworzenie Wirtualnych Agentów do obsługi połączeń w kanale głosowym oraz tekstowym. Nasz Bot rozumie język naturalny rozmówcy, pozwala na definicję zarówno dialogów klasycznych, jak i sterowanych sieciami neuronowymi i jest niezależny od platformy Contact Center.

VoiceBOT

MASZYNA TEŻ POTRZEBUJE CZASAMI POGADAĆ
 

SprintBot to multi-kanałowa platforma Wirtualnego Agenta, wspierającego automatyzację procesów obsługowych w nowoczesnym Contact Center.  Nasz VoiceBot może przyjąć cały ruch głosowy
i przekierować połączenie na dedykowaną grupę obsługową, zgodnie z potrzebą wyrażoną przez Klienta.  Boty głosowe mogą również samodzielnie obsługiwać automatyczne, lub pół-automatyczne procesy biznesowe. 

 

VOICEBOT – CO TO JEST?

Platforma SprintBot to swego rodzaju VoiceBot call center - umożliwia uruchomienie obsługi w różnych kanałach kontaktu (na przykład głos, chat, SMS i tym podobne) z wykorzystaniem wspólnych skryptów dialogowych, co radykalnie oszczędza czas wdrożenia.  Jednocześnie niewątpliwą zaletą naszego Bota jest jego niezależność od platformy technicznej - w przyszłości Bot może działać w całkowicie innym środowisku, niż był inicjalnie uruchomiony, co pozwala na swobodną zmianę architektury i/lub dostawcy platformy CC w trakcie życia projektu.  Trudno tu wyobrazić sobie lepszą gwarancję ochrony inwestycji – SprintBot – VoiceBot, zapewnia szybkie wdrożenie, użycie wspólnych skryptów dialogowych oraz brak nakładów przy ewentualnej zmianie platformy. 

 

MOŻLIWOŚCI VOICEBOT

SprintBot zapewnia pełną kontrolę nad przebiegiem dialogu z Klientem, włączając w to m.in. możliwość definiowania alternatywnych profili osobowościowych Bota (np. styl "formalny" albo "luzacki") czy randomizacji odpowiedzi (każda wypowiedź Bota może mieć wiele wariantów, z których losowo wybierany jest jeden).  Nasze boty głosowe mogą posługiwać się praktycznie każdym (nowoczesnym) syntezatorem mowy (TTS) oraz dają wybór silnika rozpoznawania mowy (ASR), dzięki czemu publiczny "odbiór Bota" może być dopasowywany i zarządzany zgodnie
z wytycznymi z różnych działów.  Co więcej, modyfikacje istniejących skryptów dialogowych oraz tworzenie nowych skryptów, czy całych botów funkcjonalnych, może być w pełni realizowane na poziomie użytkowników biznesowych (Bot-Masterów), bez konieczności angażowania zespołu IT czy zasobów developerskich.  Daje to praktycznie nieograniczoną elastyczność i swobodę kreowania nie tylko samych dialogów, co jest niezwykle ważne w świecie dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesowych, ale również możliwość budowy publicznego "image" Bota w zależności od mody i trendów komunikacyjnych.  

Należy tu wyraźnie podkreślić, że wraz z platformą SprintBot Klient dostaje wszystkie narzędzia niezbędne do edycji Botów oraz wiedzę (w postaci szkoleń i dokumentacji), jak przejąć platformę do całkowicie samodzielnej obsługi i rozwoju! 

 

PRZYKŁADOWE ZADANIA:

  • potwierdzanie danych w procesie biznesowym 
  • przyjmowanie danych osobowych/adresowych 
  • autoryzacja użytkownika 
  • interpretacja tematu rozmowy w procesie routingu 
  • przypominanie o terminie wizyty 
  • ankiety i badania satysfakcji 

 

 


ZALETY:

posługuje się językiem naturalnym
obsługuje ruch przychodzący i wychodzący
pracuje w trybie ciągłym 24/7/365
zapewnia jednolity poziom usług
skraca czas oczekiwania na połączenie
skraca czas obsługi przez Agenta
podnosi bezpieczeństwo procedur identyfikacji i autoryzacji
zapewnia zgodność z formalno-prawnym procesem obsługi

Korzyści z usługi

Wydajność
Wzrost wydajności Twojego Contact Center.
Jakość
Wzrost jakości obsługi klienta.
Koszty
Obniżenie kosztów operacyjnych.
Rotacja
Redukcja rotacji kadr.

Warto przeczytać - materiały do pobrania

Powiązane artykuły

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00
Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl
Michał Bukontt
Michał Bukontt
dyrektor wydziału sprzedaży

Doskonała oferta uzupełniająca - nie przegap