SprintBot to multi-kanałowa platforma Wirtualnego Agenta, wspierającego automatyzację procesów obsługowych w nowoczesnym Contact Center. Nasz VoiceBot może przyjąć cały ruch głosowy i przekierować połączenie na dedykowaną grupę obsługową, zgodnie z potrzebą wyrażoną przez Klienta. Boty głosowe mogą również samodzielnie obsługiwać automatyczne, lub pół-automatyczne procesy biznesowe.
Platforma SprintBot to swego rodzaju VoiceBot call center - umożliwia uruchomienie obsługi w różnych kanałach kontaktu (na przykład głos, chat, SMS i tym podobne) z wykorzystaniem wspólnych skryptów dialogowych, co radykalnie oszczędza czas wdrożenia. Jednocześnie niewątpliwą zaletą naszego Bota jest jego niezależność od platformy technicznej - w przyszłości Bot może działać w całkowicie innym środowisku, niż był inicjalnie uruchomiony, co pozwala na swobodną zmianę architektury i/lub dostawcy platformy CC w trakcie życia projektu. Trudno tu wyobrazić sobie lepszą gwarancję ochrony inwestycji – SprintBot – VoiceBot, zapewnia szybkie wdrożenie, użycie wspólnych skryptów dialogowych oraz brak nakładów przy ewentualnej zmianie platformy.
SprintBot zapewnia pełną kontrolę nad przebiegiem dialogu z Klientem, włączając w to m.in. możliwość definiowania alternatywnych profili osobowościowych Bota (np. styl "formalny" albo "luzacki") czy randomizacji odpowiedzi (każda wypowiedź Bota może mieć wiele wariantów, z których losowo wybierany jest jeden). Nasze boty głosowe mogą posługiwać się praktycznie każdym (nowoczesnym) syntezatorem mowy (TTS) oraz dają wybór silnika rozpoznawania mowy (ASR), dzięki czemu publiczny "odbiór Bota" może być dopasowywany i zarządzany zgodnie
z wytycznymi z różnych działów. Co więcej, modyfikacje istniejących skryptów dialogowych oraz tworzenie nowych skryptów, czy całych botów funkcjonalnych, może być w pełni realizowane na poziomie użytkowników biznesowych (Bot-Masterów), bez konieczności angażowania zespołu IT czy zasobów developerskich. Daje to praktycznie nieograniczoną elastyczność i swobodę kreowania nie tylko samych dialogów, co jest niezwykle ważne w świecie dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesowych, ale również możliwość budowy publicznego "image" Bota w zależności od mody i trendów komunikacyjnych.
Należy tu wyraźnie podkreślić, że wraz z platformą SprintBot Klient dostaje wszystkie narzędzia niezbędne do edycji Botów oraz wiedzę (w postaci szkoleń i dokumentacji), jak przejąć platformę do całkowicie samodzielnej obsługi i rozwoju!
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź naszego Bloga:
VECTRA S.A. - ogólnopolski dostawca usług telewizyjnych i internetu zatrudnia w swojej infolinii SprintBota, który rozmawia za pomocą Techmo ASR i TTS. ...
SprintBot to wirtualny asystent, który może odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, a także zbierać potrzebne informacje wstępne od klienta lub interesanta. Przeprowadzi rozmówcę przez wstępne etapy konsultacji – udzieli podstawowych wskazówek, p ...
W lutym 2022 roku Sprint podpisał umowę na wdrożenie kolejnych procesów biznesowych obsługiwanych przez SprintBota.
Michał Bukontt - dyrektor wydziału sprzedaży w Sprint S.A. o rosnącym zainteresowaniu asystentami głosowymi wspierającymi działy HR.
Zapraszamy do przeczytania wpisów, które już na nim są, a co tydzień będą pojawiały się kolejne.