System parkingowy - 4Park

4Park został stworzony przez doświadczonych inżynierów z firmy Sprint S.A. - integratora usług IT.

4Park

Pozwala na zarządzanie parkingiem, dostęp do statystyk, przekazywanie informacji o wolnych miejscach dla użytkowników i wiele innych.

BEZPROBLEMOWE PARKOWANIE

 

JAK DZIAŁA SYSTEM 4PARK

Główną funkcją systemu 4Park jest bieżące informowanie kierowców o dostępności miejsc parkingowych, kierowanie do nich oraz wsparcie zarządzania strefą płatnego parkowania na drogach publicznych.

System zliczający wolne/zajęte miejsca parkingowe może działać jako rozwiązanie dedykowane dla konkretnego klienta bądź też jako usługa chmurowa.

Dodatkowo, system jest przystosowany do pozyskiwania informacji o zajętości miejsc z innych źródeł (takich jak analiza zajętości miejsc z systemu kamer monitoringu, analiza ilości pojazdów na obiekcie z systemu bramek wjazdowych), umożliwiając zintegrowanie danych z obiektów o różnej charakterystyce i wyposażeniu.

Istnieje możliwość kategoryzowania miejsc parkingowych, z uwzględnieniem np. miejsc dla: osób niepełnosprawnych, pojazdów elektrycznych, busów/autokarów.

Oprogramowanie jako usługa (SaaS) – brak konieczności zakupu drogiej infrastruktury informatycznej w początkowym etapie inwestycji.


KLUCZOWE ELEMENTY

W skład oferowanego rozwiązania wchodzą w szczególności:

  • Czujniki zajętości miejsc (detektory)
  • Bezprzewodowy system zbierania i transmisji danych danych z czujników LPWAN
  • Tablice Parkingowe
  • Platforma do zarządzania, konfiguracji i analizy zajętości miejsc parkingowych dla Zarządcy Drogi
  • Aplikacja dla kierowców do naprowadzenia na wolne miejsca z wykorzystaniem podkładu mapowego (wytyczanie trasy)
  • Możliwość wykonania integracji z systemem E-Płatności za miejsca w Strefie Płatnego Parkowania.


EFEKT WDROŻENIA

System detekcji wolnych miejsc parkingowych 4Park umożliwia bieżącą aktualizację informacji o dostępności / zajętości monitorowanych parkingów.

Zarządcy parkingów mają dostęp do statystyk, z których wynikają średnie zajętości: dobowe, godzinowe, zajętości poszczególnych miejsc: od kiedy zajęte / od kiedy wolne itp.

Wdrożenie 4Park nie wymaga inwestycji w nowy sprzęt lub urządzenia - jest tak skonstruowane, że integruje się z istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną, może korzystać z istniejących systemów monitoringu wizyjnego (pobieranie obrazów z istniejących kamer, np. kamer miejskich).

Po wdrożeniu zarządcy parkingów mają wiele możliwości wykorzystania pozyskanych danych – od prowadzenia statystyk (często potrzebnych do podjęcia decyzji o rozbudowie parkingu) po udostępnianie tych informacji na tablicach zmiennej treści, portalach internetowych czy w aplikacjach mobilnych.


WWW.4PARK.PL

Sprawdź szczegóły i skontaktuj sie z nami: www.4park.pl 

 

Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź naszego Bloga.

 

 

 

ZALETY SYSTEMU:

integruje się z istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną
może korzystać z istniejących systemów CCTV
oprogramowanie jako usługa (SaaS)

Korzyści z usługi

Dla użytkownika
Bieżąca aktualizacja informacji o dostępności / zajętości monitorowanych parkingów.
Dla zarządcy
Dostęp do statystyk, z których wynikają średnie zajętości: dobowe, godzinowe; zajętości poszczególnych miejsc, średnie czasy parkowania.

Warto przeczytać - materiały do pobrania

Powiązane artykuły

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 22 826 62 77
Napisz do nas
its@sprint.pl
Zespół ITS
Zespół ITS

Doskonała oferta uzupełniająca - nie przegap