Customer Experience

Spójny przekaz dla Klienta w ramach całej organizacji.

Obsługa Klienta

ORGANIZACJA ZAWSZE POWINNA MÓWIĆ JEDNYM GŁOSEM

 

Oczywiście, nie chodzi tu o głos syntezatora mowy, ale o budowanie spójnego przekazu dla każdego Klienta, niezależnie od tego, z jakim procesem biznesowym wchodzi w interakcję.  Czy to rozmowa marketingowa w telefonicznej kampanii wychodzącej, czat z konsultantem pomocy technicznej, czy odpowiedź email na zgłoszenie reklamacji - każdy dział organizacyjny i każdy kanał kontaktu muszą zapewniać ten sam poziom obsługi, oparty o cały przekrój danych o Kliencie, jaki jest w posiadaniu organizacji.  To nie tylko zadanie dla CRM, ale również (a wielu przypadkach - przede wszystkim) rola systemów komunikacyjnych i Contact Center (CC), które muszą uczestniczyć w wymianie danych pomiędzy systemami biznesowymi, aby dać aktualną informację dla Klienta. 

Pamiętajmy, że Obsługa Klienta to nie tylko pracownicy - to cały szereg systemów samoobsługowych, które muszą na bieżąco reagować na zmiany stanu Klienta i jego usług (np. IVR czy VoiceBot muszą podać bieżące saldo konta, a nie saldo sprzed przelewu zleconego właśnie w aplikacji mobilnej), to systemy outboundowe, które muszą umieć wyłączyć z kampanii poszczególne rekordy, jeżeli straciły ważność (bo np. Klient w innym kanale dokonał zakupu, lub wpłynęła spłata zaległości), to wreszcie proaktywna informacja dla Klienta ograniczająca potrzebę kontaktu z CC (np. komunikaty w aplikacji mobilnej, czy dynamiczne menu w podsystemach routingowych). 


GŁÓWNE CECHY:

  • komunikacja "wszyta" w procesy biznesowe 
  • pełna wymiana danych pomiędzy procesami 
  • zawsze dostępny bieżący status Klienta i jego usług 
  • eliminacja nieaktywnych kontaktów 
     

JAK BUDUJEMY CUSTOMER EXPERIENCE?

To przede wszystkim analiza systemów i przepływu danych.  To integracja międzysystemowa w celu zapewnienia wymiany danych w czasie rzeczywistym, lub zbliżonym do rzeczywistego.
To dynamizowanie procesów w oparciu o dane biznesowe.  I wreszcie - to udostępnienie spójnej platformy komunikacyjnej na każdym etapie realizacji procesu biznesowego.  Tak, aby każda komunikacja z Klientem była jednolita i merytorycznie pełna. 

 

      

 


ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE

IVR
Predictive Dialing System
Self-service
Recording
Integracja z Business Intelligence
Multichannel

Korzyści z usługi

Jakość
Podciągnięcie jakości obsługi całej organizacji do tej oferowanej przez CC.
Optymalizacja
Optymalizacja obsługi procesów biznesowych.
Satysfakcja
Wzrost satysfakcji Klienta.
Retencja
Zwiększenie retencji Klientów.

Warto przeczytać - materiały do pobrania

Powiązane artykuły

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00
Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl
Michał Bukontt
Michał Bukontt
dyrektor wydziału sprzedaży

Doskonała oferta uzupełniająca - nie przegap