Systemy Contact Center #CC

Projektujemy, wdrażamy, utrzymujemy i optymalizujemy systemy Call i Contact Center.

Contact Center

NA TYM ZNAMY SIE NAPRAWDĘ DOBRZE!

 

Nasza firma posiada szeroką wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania, utrzymania, a także optymalizacji wszelkiego rodzaju systemów Call/Contact Center.  Pod pojęciem "Centrum Komunikacji" rozumiemy zarówno rozbudowane rozwiązania multimedialnej obsługi Klienta, jak również samoobsługowe portale komunikacji głosowej i/lub czat, a nawet tradycyjne systemy telekomunikacyjne.

 

CZYM SĄ SYSTEMY CONTACT CENTER?

Systemy Contact Center są dziś nieodzownym narzędziem do obsługi Klienta. Zadaniem tych systemów jest wsparcie pracowników firmy w komunikacji ze światem zewnętrznym, a tym samym - poprawę konkurencyjności oraz rentowności firmy. Dobrze zorganizowany system Contact Center umożliwia sprawne zarządzanie kosztami oraz jest istotnym czynnikiem budującym zadowolenie Klientów firmy oraz jej pracowników. 

 

SYSTEM CONTACT CENTER – GWARANCJĄ SUKCESU

Nasi doświadczeni inżynierowie definiują i dostarczają rozwiązania Call/Contact Center, aby jak najlepiej zaspokoić wszelkie potrzeby i wymagania Klienta dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, oferowanych przez światowych dostawców, gwarantujących biznesowe wdrożenia. Jednocześnie każde wdrożenie prowadzone jest wspólnie z Klientem, według najnowszych metodyk zarządzania, a kontrola i dokumentacja całego procesu na każdym etapie minimalizuje ryzyko, gwarantując sukces implementacyjny. Systemy Contact Center to pewność komunikacji na najwyższym poziomie.


INTEGRACJA Z APLIKACJAMI BIZNESOWYMI

Specjalizujemy się również w głębokiej integracji systemów komunikacyjnych z aplikacjami biznesowymi Klienta. Dzięki temu usprawniamy automatyczny przepływ danych pomiędzy systemami, co pozwala na kontrolę i zarządzanie nie tylko wskaźnikami operacyjnymi, ale również czysto biznesowymi, i to w czasie rzeczywistym!  Prowadzi to do dynamicznego wzrostu skuteczności firmy na rynku poprzez podniesienie jej potencjału sprzedażowego oraz retencji Klientów.

 

 

      

 


ZALETY:

rozwiązanie dopasowane do rzeczywistych potrzeb
głęboka integracja z aplikacjami biznesowymi
pełna analityka oraz zarządzanie pracą i procesami
socialmedia

Korzyści z usługi

Kompleksowość
Pełna obsługa "od A do Z" (End-to-End).
Koszty
Optymalizacja kosztowa procesów kontaktu z Klientem.
Sprzedaż
Wzrost wskaźników sprzedaży i utrzymania Klienta.

Warto przeczytać - materiały do pobrania

Powiązane artykuły

Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie

Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00
Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl
Michał Bukontt
Michał Bukontt
dyrektor wydziału sprzedaży

Doskonała oferta uzupełniająca - nie przegap