INFORMATYCZNE UDOGODNIENIA DLA MIESZKAŃCÓW LUBLINA
WIELOKANAŁOWE CONTACT CENTER
W ramach projektu Sprint dostarczył nowoczesne, wielokanałowe Contact Center do obsługi praktycznie wszystkich spraw urzędowych realizowanych w Urzędzie.
Wykonaliśmy również niezbędny upgrade istniejącej platformy telefonicznej, działającej na rzecz Urzędu i podległych mu jednostek.
Wdrożenie systemu pozwoliło na przeniesienie bezpośredniej obsługi klientów do kanałów zdalnych, czyli przez telefon, mail, czat i to nie tylko dla pracowników pierwszej linii, ale również włączyliśmy w tę obsługę specjalistów dziedzinowych, czyli drugą linię wsparcia.
APLIKACJA DLA MIESZKAŃCÓW
Dodatkowo w ramach systemu Contact Center uruchomiliśmy specjalny serwis zgłoszeniowy (pod adresem: zglosto.lublin.eu), który umożliwia mieszkańcom natychmiastową rejestrację alertów dotyczących porządku, infrastruktury czy też zdarzeń losowych występujących w mieście.
Aplikacja dostępna jest również z urządzeń mobilnych i umożliwia zgłaszanie problemów bezpośrednio z miejsca zdarzenia.
Zobacz inne nasze realizacje - Systemy Contact Center #CC
Speech Analytics w Call Center
OpenScape 4000 w Porcie Gdańsk
Desktop and Process Analytics w Contact Center
Powiązane artykuły
Cyfryzacja obiektów hydrotechnicznych w dorzeczach Odry i Wisły
Nowoczesna infrastruktura zarządzania powodziowego będzie sterowana cyfrowo – właśnie zakończył się Projekt Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły.
Rozszerzyliśmy zakres partnerstwa z firmą IBM o obszar Cybersecurity
Jako srebrny partner biznesowy IBM Security dostarczamy naszym partnerom wysokiej klasy rozwiązania bezpieczeństwa IBM i wdrażać je na bazie naszych wieloletnich doświadczeń.
Najnowszy raport ,,Voiceboty i ludzie" już dostępny!
Dzielimy się w nim swoimi doświadczeniami w zakresie botów.
Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl