Nowoczesne Contact Center w Lublinie

Nowoczesny system Contact Center oraz kolejne e-usługi z zakresu informacji przestrzennej – to nowe informatyczne udogodnienia dla mieszkańców i klientów Urzędu Miasta Lublin.

Data wdrożenia

Listopad 2021

Sektor

Administracja publiczna

Typ usługi

Systemy komunikacyjne

INFORMATYCZNE UDOGODNIENIA DLA MIESZKAŃCÓW LUBLINA

WIELOKANAŁOWE CONTACT CENTER

 

W ramach projektu Sprint dostarczył nowoczesne, wielokanałowe Contact Center do obsługi praktycznie wszystkich spraw urzędowych realizowanych w Urzędzie.

Wykonaliśmy również niezbędny upgrade istniejącej platformy telefonicznej, działającej na rzecz Urzędu i podległych mu jednostek.

Wdrożenie systemu pozwoliło na przeniesienie bezpośredniej obsługi klientów do kanałów zdalnych, czyli przez telefon, mail, czat i to nie tylko dla pracowników pierwszej linii, ale również włączyliśmy w tę obsługę specjalistów dziedzinowych, czyli drugą linię wsparcia.

 

APLIKACJA DLA MIESZKAŃCÓW

Dodatkowo w ramach systemu Contact Center uruchomiliśmy specjalny serwis zgłoszeniowy (pod adresem: zglosto.lublin.eu), który umożliwia mieszkańcom natychmiastową rejestrację alertów dotyczących porządku, infrastruktury czy też zdarzeń losowych występujących w mieście.

Aplikacja dostępna jest również z urządzeń mobilnych i umożliwia zgłaszanie problemów bezpośrednio z miejsca zdarzenia.

UŁATWIENIE W KOMUNIKACJI Z URZĘDEM
SZYBKI I SPRAWNY KONTAKT Z KOMPENENTNYM ZESPOŁEM
WYGODNY DOSTĘP DO INFORMACJI O WYBRANYCH USŁUGACH PUBLICZNYCH
MOŻLIWOŚĆ ZGŁASZANIA USTEREK W PRZESTRZENI MIASTA