Zastosowania SprintBota w HR
VoiceBot powie Ci ile masz urlopu
Przyzwyczajenia i trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi w czasie ostatnich 2 lat niewątpliwie przeszły istotną transformację. Organizacje często musiały skupić się na przetrwaniu lub reagować na kolejne kryzysy, których dynamiczna natura utrudniała przewidywanie i planowanie. Pracownicy również musieli nauczyć się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a Pracodawcy zacząć szukać możliwości lepszego godzenia zadań zawodowych i życia prywatnego.
Automatyzacja procesów - identyfikacja powtarzalnych procesów, zapytań i udzielanych odpowiedzi.
Udzielanie informacji, sprowadzało się do realizacji powtarzalnego procesu: weryfikacji i sprawdzania danych w systemi HR oraz udzielania odpowiedzi pracownikom. Całą procedurę można było z powodzeniem powierzyć sztucznej inteligencji. Dlatego wytypowano algorytmy i scenariusze, których realizację powierzono SprintBotowi. Z kolei zespół HR może skupić się na zadaniach wymagających większego zaangażowania i niestandardowego podejścia.
OBSZARY HR OBSŁUGIWANE PRZEZ SPRINTBOTA:
Komunikacja wewnętrzna
Znaczna część zapytań do działu HR dotyczy bardzo podstawowych kwestii, jak benefity czy zakres obowiązków. Wystarczy jednak zebrać listę najczęściej zadawanych pytań i przygotować odpowiedni algorytm, zgodnie z którym SprintBot będzie postępował.
Co ważne, botowi w trakcie obsługi wystarcza krótka informacja, aby móc podejmować kolejne kroki. To znacząca oszczędność czasu dla dzwoniącego.
SprintBot z łatwością realizuje wiele procesów uważanych powszechnie za żmudne, na przykład przygotowanie odpowiednich dokumentów.
Procesy rekrutacyjne
Rekruter regularnie udziela odpowiedzi na rutynowe pytania, wyjaśnia procedury i przeprowadza kandydata przez cały proces rekrutacji. Znaczną część tych zadań może wykonać SprintBot. Przekazywanie informacji kandydatom, udzielanie odpowiedzi na pytania, przesyłanie danych do wewnętrznego systemu – to tylko niektóre z nich. Bot może też samodzielnie umawiać spotkania z członkami komisji rekrutacyjnej, na podstawie współdzielonego kalendarza.
Onboarding
Proces wdrożenia nowozatrudnionej osoby w środowisko organizacji również warto automatyzować. SprintBot może odpowiadać na pytania, przekazywać informacje dotyczące wewnętrznych procedur i codziennego życia w organizacji. Dodatkowo wirtualny asystent potrafi uporządkować przekazywaną przez siebie wiedzę w taki sposób, aby świeżo zatrudniona osoba nie zagubiła się w gąszczu wielu nowych informacji.
Całość rozwiązania została zaprojektowana i wdrożona przez Sprint S.A., w oparciu o technologię rozpoznawania i syntezy mowy, której producentem i właścicielem jest firma Techmo.
Zobacz inne nasze realizacje - Voice Bot - Platforma SprintBot
Powiązane artykuły
Najnowszy raport ,,Voiceboty i ludzie" już dostępny!
Dzielimy się w nim swoimi doświadczeniami w zakresie botów.
SprintBot w Polskiej Grupie Górniczej
W lutym 2022 roku Sprint podpisał umowę na wdrożenie kolejnych procesów biznesowych obsługiwanych przez SprintBota.
Dostarczyliśmy i wdrożyliśmy system Contact Center w Gminie Lublin
W ramach projektu wykonaliśmy m.in. niezbędny upgrade działającego w urzędzie systemu telekomunikacyjnego wraz z komponentami, dostarczyliśmy moduły CC do obsługi spraw urzędowych realizowanych w instytucji.
Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
+48 58 340 77 00Napisz do nas
michal.bukontt@sprint.pl