Kierownik robót telekomunikacyjnych

Lokalizacja: Gdańsk/Szczecin/Katowice

Oferta ważna do

31 Sierpnia 2021

Obszar

Sieci teleinformatyczne

Wymagane doświadczenie

3 lata

Forma zatrudnienia

umowa o pracę / B2B

Czym będziesz zajmować się w pracy?

  • kierowanie i nadzór nad inwestycjami na etapie realizacji, uruchomienia i odbioru w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i przepisy BHP
  • planowanie i prowadzenie prac we współpracy z Kierownikiem Projektu
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych robót
  • weryfikacja dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej
  • monitoring zapotrzebowania i zużycia materiałowego

Jakie są wymagania do pracy?

Jesteś kandydatem, którego poszukujemy jeśli posiadasz:

  • min. 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia prac na zbliżonym stanowisku
  • umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem wykonawczym
  • wiedzę na temat kosztorysowania i wyceny robót
  • dobrą znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do pracy w terenie

A przy tym cechują Cię:

  • inicjatywa i zorientowanie na cel
  • odpowiedzialność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań
  • umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacji

Dodatkowo doceniamy:

  • doświadczenie w realizacji prac systemów: zabezpieczeń technicznych i sieci strukturalnej
  • znajomość programów kosztorysowych (Norma, Zuzia) oraz inżynierskich (AutoCad)
  • posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w telekomunikacji, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
  • posiadanie świadectw kwalifikacji SEP (dozór i eksploatacja)
Benefity
Praca zdalna
Elastyczne godziny pracy
Dofinansowanie zajęć sportowych
2 dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego
Owoce w biurze
Pyszna kawa
Opieka zdrowotna
Ubezpieczenie na życie
Mnóstwo okazji
do integracji
Platforma szkoleniowa
Przyjazna kadra
menadżerska
Wolontariaty i wspieranie lokalnej społeczności
Sprintowe dni tematyczne
Program rekomendacji
pracowników
Dołącz do nas!

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Cieszymy się, że zainteresowała Cię nasza oferta pracy i chcemy Cię bliżej poznać

Dbamy o przyjazną atmosferę procesu rekrutacyjnego i informujemy Cię na każdym etapie o kolejnym kroku.

1
Krok pierwszy - należy do Ciebie!

Znajdź interesującą Cię ofertę pracy i wyślij do nas swoją aplikację.

2
Krok drugi

Weryfikujemy informacje zawarte w Twoim CV pod kątem spełnienia niezbędnych wymagań na danym stanowisku. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Podczas pierwszego spotkania chcemy jak najlepiej poznać Twoje predyspozycje i  umiejętności niezbędne do pracy na danym stanowisku. Rozmowa prowadzona jest przez osobę z zespołu HR.

3
Krok trzeci

Kolejnym krokiem jest spotkanie z menedżerem biznesowym, czyli Twoim potencjalnym przyszłym przełożonym. Rozmowa ta ma na celu weryfikację doświadczenia zawodowego oraz wiedzy wymaganej na wybranym przez Ciebie stanowisku. Jest to też okazja do tego, aby się wzajemnie poznać.

4
Krok czwarty

Cieszymy się jeśli tu dotrzesz i możemy złożyć Ci ofertę zatrudnienia.

Dołącz do nas

Wypełnij formularz i dołącz do naszego zespołu
Aplikuj
Posiadasz znajomych poszukujących nowych wyzwań zawodowych?
Poleć ich nam i zgarnij nagrodę!
Poleć znajomego

Inne oferty pracy

Zobacz kogo jeszcze szukamy
Więcej ofert pracy