2021-04-16

Gazeta Ubezpieczeniowa - kwiecień 2021

Na łamach Gazety Ubezpieczeniowej  Michał Bukontt - dyrektor wydziału sprzedaży w Sprint S.A. pokazuje, jak pozytywnie rozmówcy reagują na Sprintbota oraz jakie ma możliwości. Wysoki poziom satysfakcji z voicebotów świadczy o dużej dojrzałości cyfrowej polskich użytkowników, zarówno konsumentów, jak i firm. Ubezpieczyciel, który raz skorzystał ze zautomatyzowanej komunikacji, będzie po nią sięgał chętnie, ponieważ wirtualni asystenci, jak SprintBot, mogą znacząco ułatwić pracę infolinii – zwłaszcza przy likwidacji szkód (jeden bot potrafi przyjąć średnio 8,5 tys. połączeń miesięcznie).

W zeszłym roku SprintBot obsłużył 60% spraw zgłaszanych korzystającym z niego ubezpieczycielom.

Zachęcamy do lektury!

Warto przeczytać